האתר המקצועי בישראל ליעוץ, תכנון והזמנה של חופשה או טיול ביוון
Greece and the islands- אתר יוון והאיים

ישראלים ברברים ביוון

לא רק צעירים, ישראלים ברברים ביוון

מסתבר שלא רק צעירים ישראלים עושים באלאגן ומתנהגים באופן ברברי ביעדי התיירות מאליה בכרתים, או בזקינטוס ובאי קוס, אלה גם קהל בוגר יותר ובאיזורים אחרים של יוון מתנהג באופן חריג וברברי ועושה שם רע מאד לתייר הישראלי בחו"ל, הוונדליזם הגיעו עד צפון ומרכז יוון ביעדים שעד כה היו נקיים מתיירות שלילית, כן יש דבר כזה תיירות שלילית, תיירות שלילית היא ישראלים שמגיעים ליוון ועוזבים אותה לאחר ששברו, הרסו וביזו את יוון ועל הדרך גם את עצמם ואת ישראל, ראו מספר סיפורים על התנהגות ישראלית ברברית ביוון ולא ביעדי התיירות "המושכים אליהם" תיירות ברברית, אלה יעדים רגועים יותר, שגם לשם היד הארוכה של הברברי הישראלי מצליחה להגיע.

חירבנו על מיטה של חדר במלון ביוון
לקוח ישראלי שבמקרה זו אנו גם יודעים מי הוא, חירבן על מיטה זוגית של מלון בחצי האי פיליון של יוון, אותו לקוח הזמין ביודעין מלון זול ופשוט בכדי לחסוך כסף וכאשר הגיע למלון לא היה מרוצה מהפסיליטיז של המלון, כאות תודה על הטעות של עצמו [ על שהזמין מלון זול ] הוא חירבן על המיטות בחדר טרם ביצוע הצ'ק אין במלון, בושה וחרפה, גועל נפש, אנשים כאלה צריכים להשלל מנסיעות לחול!

הרס גדר של תושב מקומי בכפר ויקוס
מי היה מעלה על הדעת שישראלים בכפרי זגוריה שלרוב מתאפיינים בישראלים רגועים, אוהבי טבע ורוגע יצליחו לזרות הרס אבל הנה הם מגיעים גם לאן, אמנם מדובר בקומץ קטן מאד אבל הקומץ הזה עושה הרבה רעש מיותר לחלוטין, שתי משפחות מישראל ניסו לקטוף פירות מעבר לגדר של בית בכפר היווני ויקוס, משלא הצליחו להגיע לפירות ומאחר והשער של החצר היתה סגורה, הם הפילו את הגדר רמסו את הגינה ונכנסו בכדי לקחת פירות שחפצו בהם, בסיום האקט הברברי, הלכו כאילו כלום לא קרה והשאירו אחריהם הרס לא ברור בכפר יווני פסטוראלי ושקט בכפרי זגוריה, ישראלים אחרים שצפו בנעשה דיווחו לנו על המקרה, פשוט בושה!.

לא הגיעו, לא שילמו ולא התנצלו
לקוחות ישראלים הזמינו את שרותי חברת אלפיין זון, חברה ידועה וותיקה המקיימת פעילויות של ראפטינג ופעילויות נוספות בכפרי זגוריה וצומרקה, מכשהגיעו המפעילים לאתר הפעילות, גילו להפתעתם שהישראלים החליטו פשוט לא להגיע ולא להודיע, מן התנהגות חסרת אחריות שכזו, שהתקשרו אליהם מהחברה לשאול איפה הם ונאמר להם שפתאום לא בא להם על ראפטינג היום אז החליטו לא להגיע, למרות ששני צוותים עם סירות ומדריכי שייט הגיעו לאתר הפעילות במיוחד עבורם חשוב לציין שעל פעילויות כאלה משלמים ממש טרם הפעילות ולא מראש, לפחות תתקשרו להודיע, כלום, נאדה, גועל נפש!

מבקשים החזר מלא של סיור שעשו לאחר 4 שעות סיור מודרך!
משפחה ישראלית שירדו משייט תענוגות הזמינו מבעוד מועד סיור מודרך באתונה עם חברה מקומית, בדיוק בשעה שנקבעה עמד רכב של חברת הטיולים בפתח האונייה והתחילו את הסיור כמתוכנן, אחד הישראלים היה מעשן כבד ולכן ביקש מדי מספר דקות לעצור את הרכב בכדי שיוכל לצאת החוצה לעשן, כך שוב ושוב מיזוג האוויר ברכב כלל לא הורגש והיה צורך להפעילו בשיא העוצמה רק כדי שירגישו שוב את הזמן עד העצירה הבאה לסיגירה של אחד הנוכחים, כך התנהל לו סיור של 4 שעות באתונה, בסיום הטיול לאחר 4 שעות כאשר החברה החזירה את המטיילים לאוניה בפיראוס, התלהם אחד הישראלים שיתבע את כספו בחזרה כי המזגן באוטו לא עבד באופן תקין, נשאלת כאן שאלה מדוע לא ביקשתם להפסיק את הסיור לאחר 10 דקות וחיכיתם רק 4 שעות להשלמת הסיור? [ מיותר לציין שהמזיוג היה מצויין, אבל שעוצרים כל 5 דקות לסיגריה וכל המיזוג בורח מהרכב ] אגב, אותו לקוח שהגיע לארץ אכן איים בתביעה מול החברה ושלח מכתב ממוען לעורך הדין שלו, פשוט מגעיל!

עשרות הזמנות כפולות לכל לקוח וביטול ברגע הממש אחרון
ישראלים רבים מתקשים לבחור בחברה בה יעשו את הפעילות שלהם או באיזה מלון הם ילונו במהלך החופשה, אז הם עושים עשרות הזמנות לאותם התאריכים בכל החברות האפשריות ובכולם ממתינים ממש עד הרגע האחרון עם הביטול, כך יוצרים מצב שמלונות רבים לא יכולים למכור את החדרים שלהם מפאת קוצר זמן פרסום, מיוון נמסר לנו שרק ישראלים פועלים באסטרטגיה זו של משיכת זמן שעולה ליוונים הרבה כסף, תחשבו על 20 מלונות ביעד מסויים ביוון שישראלי מבצע הזמנה לשבוע שלם לחופשתו, ו 4 ימים לפני מועד החופשה הישראלי מבטל 19 הזמנות ומשאיר רק אחת תקפה, 19 בתי מלון עשויים שלא להצליח למכור את החדרים שלהם לתיירים אחרים מפאת קוצר בזמן, ביוון מדווחים לנו שהזמנות כפולות רק תיירים מישראל מבצעים, זה פשוט זלזול מוחלט בבעלי העסקים ביוון, זלזול מוחלט!

השארת מיזוג אוויר דולק כאשר הלקוח לא בחדר והחלונות פתוחים
אנו מקבלים עשרות פניות על הסוגיה הזו מדי שנה מיון, לא לכל המלונות ביוון יש את התקציב להתקין מערכות שמכבות את המזגן בזמן שאחד החלונות או הדלתות פתוחות, לרוב גם אין צורך במערכות כאלה, אלה שאם יש תיירים ישראלים בסביבה הצורך הוא מיידי מאד, מדוע להשאיר מזגן דולק אם אתם לא נמצאים בחדר ויצאתם מהמלון לשעות על גבי שעות? לא מזמן קיבלו מידע על שתי משפחות שהשאירו את המזגנים דולקים בכדי שיהיה להם נעים שהם חוזרים ויצאו מהאי כרתים לאי סנטוריני ל 48 שעות רצופות, במשך ה 48 שעות הללו המזגנים עבדו במשך כל הזמן, במקרה זה החלונות והדלתות היו סגורים, אבל איזו סיבה יש להשאיר מזגן דולק 48 שעות כשאין איש בחדר? חוסר הגינות בסיסית וחוסר כבוד

זוג ישראלים שלא היו מרוצים מהחדר שקיבלו, הפכו את לובי המלון לזירת קרבות
זוג תיירים מישראל הזמינו חדר במלון ביוון, כשהגיעו לחדר מצאו שאין נוף לים כפי שהובטח להם באתר ההזמנות שהזמינו דרכו [ נ.ב לא אחר מוכר או בין לאומי ] כשפנו להנהלת המלון נאמר להם שזו הזמנתם, חדר סטנדרט עם נוף להרים, במקום לעשות טלפון או ברור לחברת ההזמנות מהם ביצעו את ההזמנה, בחרו להוציא את זעמם על צוות המלון וגם זרקו שאריות של אוכל בלובי המלון כאות מחאה, בעלי המלון הזמינו משטרה בכדי לפנות את הסוג הסורר מישראל מהמלון, במשך כל העת, הזוג הסורר לא התקשר ולו פעם אחת לחברה בה ביצע את ההזמנה, אלה העדיף פשוט להוציא את העצבים על צוות המלון

חברה צעירים זרקו בקבוקי זכוכית של בירות מקומה 10 של המלון לתוך הבריכה
קבוצת צעירים "מלח הארץ" שחלקם [ מברור שעשינו נכנסים אוטוטו לשרות קרבי בצה"ל, יצאו להתפרע לפני הגיוס באי היווני קוס והשליכו בקבוקי זכוכית ריקים, לבריכה המצוייה מתחת לחלון חדרם במלון, לא שהמלון היה לא טוב לדעתם, אלה שצליפת בקבוקים לבריכה עם תיירים זרים, נראתה להם כשעשוע מדליק, אם אלה החיילים שישמרו עלינו בקרוב בצה"ל, אוי ואבוי!! ביזיון, נוער חולה!

מקרה אישי שלנו : ייעוץ מקצועי, אני? מה פתאום.. אני שולט ביוון
נכון יש מי שאינו זקוק לייעוץ בתשלום ומצליח להסתדר עצמאית בהרכבה של טיול ביוון, לקוח בשם OOOOO התקשר אלינו לפני תקופה לא ארוכה וביקש להתייעוץ בעניין מקצועי של מסלול שהרכיב, אחרי שקיבל מאיתנו מספר עצות ללא תשלום אך הופנה להמשך תקשורת מול יועץ מקצועי בתשלום, סירב לשלם עבור הייעוץ, יום לפני טיסתו ליוון התקשר שוב ושאל אותנו תגידו איך אני מגיע לכפרי זגוריה, מה לרשום ב ג'י פי אס? לא רצינו להיות רעים אז אמרנו לו כיוון בג'י פי אס zagorochoria ותגיע.. אותו הלקוח הגיע לנמל התעופה, פתח את הג'י פי אס והתחיל להקליד Zago הג'י פי אס השלים לו ל  Zagora  שמח הבחור ולחץ על Enter  אחרי 6 שעות אותו אדם לא התבייש להתקשר לכעוס שהוא מצוי כבר כמה שעות בכפר בשם Zagora והוא לא מוצא את הכפר פפיגו ב Zagorochoria שוב בכדי לא להיות רעים, הסבנו את תשומת ליבו שאולי הוא נמצא בכפר בשם זגוריה אבל הוא לא הגיע לזגורוכוריה המצוייה 400 ק"מ משם, כן לא ציפינו לתודה, מעברו השני של הקו שמענו Shit  והטלפון נותק.

* חשוב באמת לציין שמדובר בקומץ קטן של ישראלים ורוב הישראלים המטיילים או הנופשים ביוון אינם נכללים בין הקטגוריות הנ"ל אבל עדיין, יש פי 10 יותר פניות על התנהלות ברברית של ישראלים ביוון מאשר כל תייר מכל מדינה אחרת באירופה או בעולם, למרות הכמות הקטנה אנחנו במקום הראשון בעולם!

הערה לא נעימה :  יכולנו למלא את הדף הזה בעוד עשרות מקרים, אבל מפאת הבושה עורך התוכן פשוט מתקשה לכתוב את הדברים, אנו מקבלים לפחות 3-4 פעמים בשבוע דיווחים על ישראלים שמתנהלים ביוון באופן ברברי ולא לא מכובד, לא נעים ולא לעניין, ממש בושה.



Powered by Israel-Greece.com & Clickgo.co.il